16 mars

Igår var jag ledig! Dagen var hur bra som helst! En lugnt morgon och sedan en Ikea-tur med Sandra :) Efter det mötte vi upp lina, Isabelle och Lisa på stan för att gå och luncha på ett jättemysigt ställe, Vilmas tror jag det hette :)

Idag har vi haft redovisning med gruppen i skolan och det gick toppen :) Började bra när Maria sa Göteböörg, perfekt isbrytare ;)
När jag kom hem var Jocke och Ida här på kaffe :) Och vi spontanbestämde att ses ikväll och dricka lite vin :) mysigt!

Här är vår nya lampa från Ikea och stolsdynorna:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev ju kalas-bra! Speciellt lampan är skitsnygg ! :-)

2012-03-18 @ 15:24:14
URL: http://sandramedk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh tack Sandy! Jag är jättenöjd :D

2012-03-18 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0