hej söndag

Hallå där!
Gårdagen var verkligen sådär gôr go! Hann med det mesta, morgonmys, träning, shopping, hockey och öl med goa vänner. Kvällens avslutades på bästa sätt med bästa vänner :) Åkte hem till Maria och drack öl i glada vänners slag!
Idag har vi mest tagit det lugnt här hemma jag och Fredrik :) Lina kom förbi på en kaffe mitt på dagen, vi satt ute på balkongen i solen, underbart! Fått sommarkänslor idag!
Nu har mamma, pappa och viktor precis varit här. Vi käkade pizza och tittade hockeyn! :) Luleå blev utslaget av AIK vilket jag gillar! ;) Mamma, pappa och viktor åker vidare upp till sälen idag och jag och axel kommer efter på onsdag. Så skidåkning torsdag-söndag = UNDERBART!
Hoppas ni haft en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0