Hockey, fobi och Husmanhagberg

Dagarna går så fort! Nu är det tisdag och vi har precis kommit hem från kvartsfinal 2 mellan Färjestad och HV71. Färjestad vann och leder nu med 2-0 i matcher. Älskar hockeyslutspelet! :D

Idag har det varit sol för andra dagen irad, nu är våren här och det är verkligen underbart att vi har balkong!

Igår var jag på möte hos Husmanhagberg för att prata om min sommarpraktik. Jag ska vara där 5 veckor i sommar och det ska bli otroligt roligt och spännande! Hoppas jag ska lära mig jättemycket!
En annan tråkig händelse som inträffade igår var när jag skulle gå till gymmet och det kom TVÅ lösa hundar springande mot mig. En på väg till gymmet och en påvägen hem från gymmet. Hur svårt ska det vara att ha sin hund kopplad?! Jag lär få hjärtinfarkt innan jag blir 30år om inte folk skärper sig!! Folk har nog svårt att förstå att man kan vara rädd för hundar, men det kan man!

Så..med det sagt säger jag godkväll, nu börjar Sportnytt :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det sant?! Tro mig jag vet hur det känns, stackars :( Gillar inte oansvariga hundägare ..

2012-03-14 @ 12:42:53
URL: http://sandramedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0